Сабақтың нәтижелі болуы тиімді әдіс-тәсілдерге байланысты
Акашева Айнур Каратаевна Бастауыш сынып мұғалімі
Арнайы санаториялық үлгідегі №15 мектеп-интернаты
Сабақтың нәтижелі болуы тиімді әдіс-тәсілдерге байланысты
Пән: Жаратылыстану
Ресурстар Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б
Психологиялық ахуал қалыптастыру.
Табиғат сен-тіршілік тұнып тұрған,
Сен-күнсің,көтеріліп күліп тұрған.
Сен-көлсің,сен өзенсің, сен ормансың,
Адамға сұлулықты сен ұқтырған.
«Таяқшалар» арқылы топқа бөлінеді. 1,2,3 топтарға бөлініп отырады.
Алдыңғы білімді еске түсіру (Балмұздақ әдісі) Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмаларын беру.
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Ширату тапсырмасы.(видеоматериалдар көрсету)
Адамдар егін шаруашылығымен не үшін айналысады?
Қазіргі егін шаруашылығын бұрынғы егін шаруашылығымен салыстырады.
ҚБ: Смайлик арқылы бір-бірін бағалау.
Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)
«Көршіңе әңгімелеп бер»
Оқушылар өз ойларын көршілерімен бөліседі, осы тақырып бойынша өздері білетін барлық жағдайды әңгімелейді.(слайд)
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын сәйкестендіру.
Дескриптор;
-Еңбек құралдарын ажырата алады.(5 балл)
-Еңбек құралдарының маңызын түсінеді.(5балл)
Зерттеу.Кестені толтыру. Оқушыларды топтарға біріктіру. Әр топқа қажетті ресурстар беру.
Зерттеу жүргізуге арналған нұсқаулық:
• Зерттеуші үш бағаны бар кестені толтыру. Бағандарды «көгөніс шаруашылығы», «бау-бақша шаруашылығы», «астық шаруашылығы» деп атаймыз.
• Қорытындыны жазу.
Сергіту сәті «Бұрынғы,қазіргі» Оқушылар қимыл қозғалыс арқылы көрсету.
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану
Топтық жұмыс. «Салыстыр»
Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы 6 бала қатысады «көкөністер», «жемістер» салыстырады,сұрыптайды.Себетін тұқымды таңдайды, іріктейді алады.Селекция негізгі әдісі-іріктеу және будандастыру екенін түсіну.
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.
«Ойлан, Жұптас, Пікірлес» постер қорғау.
«Ауыл шаруашылығын жүргізу үшін қажетті жағдайлар»
(ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі.
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)
«Алма ағашы» кері байланыс. Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, алма ағашына
жабыстырады.Қызыл алмаға сабақтан алған әсерін, білімін жазады. Сары алмаға сұрағын жазады.